loading...
طرفداران استاد شادمهر عقیلی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تست ازدواج ! (طنز) 2 518 khanevadehh
دلا در عشق تو صد دفترستم 1 354 khanevadehh
من او را دوست می دارم...(مرتضی درویشی) 1 366 khanevadehh
۩๑:: ثبــت احــوال رسمی تـــالـــار جوانی ::๑۩ 4 522 khanevadehh
توهم يك مرد (طنز) 1 390 khanevadehh
خودکشی الناز شاکردوست / عکس 1 689 khanevadehh
CD اوریجینال تجربه کن 1 355 khanevadehh
مرا بغل کن 3 455 khanevadehh
ورور آقایان اکیدا ممنوع !!!!!!!!!!! 4 529 khanevadehh
من و بابام و اینترنت (طنز) 1 350 khanevadehh
چگونه باهمسرخودعشق بازی کنیم؟ آموزش تحریک زن در رابطه جنسی 4 1115 khanevadehh
پیامک‌های عاشقانه 0 278 diyana
مطالب حاوی نمک (طنز) 0 301 diyana
فک و فامیل داریم باحال و جالب 0 258 vida
خانوما و آقایون در شرایط مختلف چه میکنند؟ 0 274 vida
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (4) 0 248 vida
اس ام اس جوک و سرکاری 0 233 vida
داستان کوتاه عاشقانه عصای سفید 0 268 banafshe
جوک و لطیفه خنده دار خانم ها(جوک ضد دختر) 0 245 banafshe
طنز: خودتو نخود هر آشی نکن!! 0 259 banafshe
در دادگاه خــانواده (طنز) 0 235 banafshe
عاشق شدن پادشاه بر کنیزک رنجور ( مولوی ) 0 221 elena
اس ام اس جملات عاشقانه و رمانتیک 0 222 elena
گفت‌وگویی پیرامون ازدواج (طنز) 0 264 elena
طنز/ بغبغو آی بغبغو آی بغبغو ! 0 225 elena
انواع خواب /طنز 0 216 elena
در خیال عشقت 0 223 shima
اس ام اس روز عشق 0 250 shima
زن و موبایل /شعر طنز 0 284 shima
یه زنم نداریم که...(طنز) 0 238 shima
سحر بازدید : 202 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس جدید تیکه دار

غلط املایی بیش نبودی !
زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی !

.

.

.

به ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎید ﺑﮕﯽ :
ﺑﻪ ﺷﺨﺼﯿﺘﺖ ﺗﺎﻓـﺖ ﺑﺰﻥ ﺑﻠﮑﻪ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﻪ !

.

.

.

 

احترام میذارم به دشمنی که توی روم می ایسته و رو بازی میکنه . . .
نه رفیقی که لایی کشیدن کارشه و زیر و رو میکشه همش !

.

.

.

ممنونم که به من فهماندی اشتباه است به هر کسی اعتماد کردن !

.

.

.

مسواک هم شعورش میرسه که باید مال ی نفرباشه . . .
ولی بعضیا نه !

.

.

اس ام اس جدید تیکه دار

.

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ دیگه شعور ﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ بیشعوری ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ !

.

.

.

یه سگ اینجوری فکر میکنه :
این آدمِ به من غذا میده ، نازم میکنه ، دوستم داره ، حتماّ خداست !
یه گربه اینجوری فکر میکنه :
این آدمِ به من غذا میده ، نازم میکنه ، دوستم داره ، حتماّ من خدا هستم !
به این میگن گربه صفتی . . .

.

.

.

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن ، آدم بشو هم نیستن !

.

.

.

احترام واسه بعضیا بیشتر از کـــــــراکــــ و شیشـــه ” تــــوهـــم ” میاره . . . !

.

.

.

وقتی دودلی ات رامیبینم ، گفتن دوستت دارم هایم فقط تنهاترم میکند !

.

.

اس ام اس جدید تیکه دار

.

ﺗﻨﺪﺗﺮﯾﻦ ﻓﻠﻔﻻ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺑﺴﻮﺯﻭﻧﻦ . . .
ﺗﻮﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﻠﻔﻞ ﺩُﻟﻤﻪ ﺍﯾـَﻢ ﻧﯿﺴﺘﯽ !

.

.

.

به بعضیا باید گفت : عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

.

.

.

ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﮔﺮﺳﻨﮧ ﻧﻤﯿﻤﻮﻭﻭﻭﻧﻦ ﭼﻮﻥ ﻫﻤﯿﺸﮧ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﯿﺨﻮﺭﺭﺭﻥ !

.

.

.

دلگیر نباشید از مرغ هایی که دانه خوردنشان پیش شما بود و حالا برای دیگران تخم میگذارند ؛
میدانم روزی بوی کباب شدنشان به مشامتان میرسد . . .

.

.

.

خوبی بعضی از روزا اینه که دیگه برنمیگردن ، مثل روزای با تو بودن !

.

.

اس ام اس جدید تیکه دار

.

روی زمــیــنــی زنـدگـی مـی کــنــیــم ک خــودش رو ” جــــو ” گرفته !
دیگه تــکـلـیـفــ آدمـــاش مــعــلـومه . . . !

.

.

.

به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت : عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !

.

.

.

عزیزم با تو بودن لیاقت نمیخواد
اعصاب میخواد
اعصاب

.

.

.

دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه ولی یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد !

.

.

.

ب بعضیا بایـد گفت :
عوض نمی شی ؟
خیالی نیست . . .
تعویض ک میشی !

.

.

اس ام اس جدید تیکه دار

.

بعضیارو اگه با پودر ۲۴ آنزیم هم بشوری ، بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه !

.

.

.

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند ؟!
مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است !

.

.

.

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﻰ ؟!
فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ باشی !

.

.

.

ب بعضیا باید گفت : اره من سر تا پام یه قرونه . . .
ولی باز واس تو گرونه . . .

.

.

اس ام اس جدید تیکه دار

.

ب بعضیابایدگفت : عزیزم بیشعوریت ذاتیه یاخودتم در این راستا تلاش میکنی ؟

.

.

.

ب بعضیا باید گفت : قربونت یه برنامه بزاردیگه نبینمت . . .

.

.

.

به مردم این شهر نگید : “غلامتم” ، “نوکرتم”

ساده اند

باور میکنند

تو را میفروشند

.

.

اس ام اس جدید تیکه دار

.

ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍهیم ﺑﺎشیم

ولی یادمان باشد که

ﺁﺧﺮﺵ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻄﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺭﻭﯼ سنگ ﻣﺮﻣﺮ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍهیم ﺷﺪ !

.

.

.

ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﮐﺎﻣﻞ ﻭ ﺑﯽ ﻧﻘﺺ ﺑﺎﺷﻪ،

ﻧﻔﺮ ﺳﻮﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﯿﺪﻩ ﻭﺍﺭﺩﺵ ﺑﺸﻪ …

ﺗﺎ ﮐﺴﯽ ﻧﺦ ﻧﺪﻩ ﮐﺴﯽ ﺳﺮ ﻧﺨﻮ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ …

.

.

.

حکایت قلب بعضی ها هم شده حکایت تبلیغات املاک:

فروش ، رهن ، اجاره

.

.

اس ام اس جدید تیکه دار

.

بـہ بـَـعضیــــــــــــا بآس گفت :

عزیزم شما عـــَـر نزنــے هـم خـَر بـودنت واسه ما ثابت شــُــבس …

.

.

.

اونـے کـہ واسـہ شُما ادّعا مـے کنـہ

واسـہ بودنِ با مآ دُعا مـے کنـہ!

عآرهـ عزیزم !

.

.

.

خاص بودن تو مَغزه ، وگرنه واسه توله سگ کراوات بزنى خاص میشه

خیلى خاص ، بیشتر از اون چیزى که فکرشو بِکُنى . . .

.

.

.

تو همیشه میگفتی :

من یه تار موی تو را به هیچکس نمیدهم !

اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم !

حالا برو دست از سر کچلم بردار

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسایت جوان برای جوانان ایرانی دلنوشته های عاشقونه و مطالب روز ایران و جهان و استاد شادمهر عقیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    فعالیت شادمهر عقیلی رو در کدام زمینه بهتره میدونی ؟
    گالری عکس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 229
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 681
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,039
  • بازدید ماه : 1,039
  • بازدید سال : 20,386
  • بازدید کلی : 297,390
  • کدهای اختصاصی